3/3

Nu är bilen smutsig och har efter 2 veckor gått 60 mil. den är superbra jag är så nöjd.
Jag har ett jobb nu mera, bara en timmanställning men har jobbat nästan varje dag sedan 14/1.
Det är i receptionen på en vårdcentral här i närheten och det är jätte roligt, skönt att bara ha ett par minuters väg till jobbet men tar bilen ändå för den kan ju inte vara hemma aldeles själv.
Fortfarande ingen snö här nere och nu hoppas jag att den inte kommer för vårlökarna har redan kommit upp en bra bit.
Tack faster för brevet, roligt med riktig post det gillar jag, ska svara så småningom.

Har börjat på en ny knivkurs, det blir 3dje terminen, anmälde mej i julas till en smycke kurs men det blev för få deltagare så det blev ingen kurs, synd det hade varit roligt.

Kommentarer
Postat av: elli

Självklart måste bilen få ut och luftas när du ska på jobbet. Vad roligt att du fått ett jobb!!! Kram

Postat av: Kajsa

Håller med Elli! Här uppe hoppas jag åxå på att det inte kommer mer snö! Längtar till att vägarna blir bara för det är mkt roligare att prommenera då.

2008-03-07 @ 08:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback