26200-16

26200-16

söndag

Hej på er.

tack för alla inlägg det är roligt att ni skriver fast jag uppdaterar bloggen så sällan.

Igår var jag på marknad i ösmo med kusin sara och sedan var det fika hos hene för Elin fyllde 5 år, det var trevligt och Daniel hade bakat bra och det är så rent hos dom sedan dom fick disktrasor med hästar av mej som jag köpt på rusta så klart. dom sa att det var lättare att städa med så bra disktrasa och jag sa att dom borde handla bara på rusta för där fins det bäst grejor.

Soligt och fint har vi och lillan är ute varje dag och jag har nu plockat maskrosor så det räcker hela vintern till lillan och malte.

Roligt att ni gillar sakerna jag gjort jag skickar mera om ett tag, sälja brukar jag inte men det är roligt om ni vill ha dom så att jag kan göra fler. Jag vet att dom pärlsakerna med mobilsnöre lossnar ibland och det är hållbarare att ha nyckelring och karbinhake på dom om man vill ha dom på väskan men jag hade inga såna hemma när gun var här men det är bara bra om ni tappar dom så jag kan göra fler.

nu vill Hamburgaren gå ut ( lillan, Farbror kallade mina sköldpaddor för hamburgare när jag var liten han sa han gillade dom med hårt stekta skal och jag trodde honom och var livrädd att han skulle äta upp mina skalpaddor).