11/1

Oj så rörigt det är hemma just nu. har haft fönsterputsare här och det var verkligen skönt, det är mer än ett år sen jag putsade sist. Har ochså bytt mina köks luckor så det blir väldigt fint men nu är alla köks sakerna över allt utom i köket eftersom jag tömde det och jag håller på att fixa till det och sätta tillbaka alla blommor gardiner och fönsterlampor efter fönstertvätten ochså. Det är så trist så jag måste ta data rast men jag vet ju hur bra det blir när det är färdigt.

SNART KOMMER MIN NYA KÄRLEK HIT, jag har väntat i månader, de ni, och nu är det nog bara några veckor kvar. Jag sätter in bild då, han är så snygg förstår ni.

2008

Ja jag vet att det är evigheter sen jag skrev sist.


.
Har varit på landet över jul, Lillan hade jag med dit men malte var hemma med barnvakt. 

synd att det är så långt dit skulle gärna vara där oftare, det var lagom kallt och en del snö det hade vi inte här nere innan men nu har vi snö här med.
malte
En dag var malte så söt, han låg med magen i vattenskålen han måste undrat varför hans badkar är så litet, stackarn.

Kajsa: priserna tar min manager hand om, fråga hene