lite bilder

image15armband26200-14hårnålar26200-13ny kniv26200-12malte


hejsan här är bilder på lite nya saker jag gjort. Armbanden är av glas och bergs kristaller, hårnålarna har swarovski kristaller och kniven är av en rådjurs klöv.

Sen är det så klart min nya bäbis malte, ser han inte ut som en liten skräcködla?

9/5

Har inte skrivit på evigheter.
min data är trasig och har varit på lagning i många veckor nu och det är jätte jobbigt att inte kunna spela spel hela nätterna. hoppas den kommer tillbaka snart.
Bilen är ochså på lagning har haft inbrott och som tur så förstörde dom inte så mycket det är bara båda dörr låsen som ska bytas men ändå.
brödrosten har ochså gått sönder men det var garanti så jag fick pengarna och ska skaffa en ny.

Vet inte om dom kan rädda något i min data jag hoppas det. man vill ju ha kvar alla bilder hade massor som jag inte gjort kort av.

jag har en ny familje medlem:  Malte har flyttat hem till mej det är mathias skägg agam och han är så himla söt och väldigt trevlig. Kan inte visa bild på honom förän datan är tillbaka.

Hej på er så länge.