söndag

Idag har jag varit med david i lite affärer och städat.
Lillan tror det är sommar den här helgen för det är så varmt ute och hon är vaken och springer omkring.

Har fått en el-parkering det ska verkligen bli skönt och den är precis utanför köks fönstret så jag ser bilen. såg den på min förra plats ochså om jag öppnade ytterdörren eller stod på en stol i fönstret, det är en parkering ute på kanten så på ena sidan är det inga bilar det är bra för våra platser är små och det går ju bra nu när jag har liten bil men ska man ha grejor i bilen så är det inte så lätt.

Va i skogen i går på rådjursjakt vi va bara 3st och ingen hund men en sköt ett rådjur, själv såg jag benen på det djuret när det kutade förbi.

Äntligen klar

26200-7



Nu är min lilla kniv klar, den blev finare än den förra och tog lite längre tid. Det är roligt när man blir bättre och bättre på att göra dom. bilden ser kornig ut i förhandsvisningen men den är väldigt klar och fin i datan så jag förstår inte varför.

Kusiner Hur gör ni för att få flera bilder i samma inlägg? jag försökte men vet inte hur man ska få dit flera stycken sammtidigt.

knivar

26200-6



Här är de 2 knivarna som jag har färdiga nu. den mörka är från första kursen.

lillan

lillan



Här ser ni lillan med några av mina andra skalisar.

lördag

regn nu på kvällen och 9,5+.
Mamma och Pappa har varit här och ätit pannkakor. Lillan bara sover hela dagarna. spelar på mitt data spel Deer Hunter det är roligt jaktspel jag har mina ryck, brukar sitta och läsa en bok eller brodera samtidigt och i bland kommer inga hjortar på hur länge som helst och jag går till tvn i stället och sen när jag kollar da´tan lite senare så har det gått djur precis bedvid min jägare.

7/11

SmileyCentral.com
sy mässan i helgen var mindre än vanligt och det fans inte många som hade broderier. men köpte ett broderi med sköldpadda och lite nya garner.

Var på bio och såg jävulen bär prada den var jättebra.