söndag

Idag har jag varit med david i lite affärer och städat.
Lillan tror det är sommar den här helgen för det är så varmt ute och hon är vaken och springer omkring.

Har fått en el-parkering det ska verkligen bli skönt och den är precis utanför köks fönstret så jag ser bilen. såg den på min förra plats ochså om jag öppnade ytterdörren eller stod på en stol i fönstret, det är en parkering ute på kanten så på ena sidan är det inga bilar det är bra för våra platser är små och det går ju bra nu när jag har liten bil men ska man ha grejor i bilen så är det inte så lätt.

Va i skogen i går på rådjursjakt vi va bara 3st och ingen hund men en sköt ett rådjur, själv såg jag benen på det djuret när det kutade förbi.

Kommentarer
Postat av: faster Gun

Det är inte konstigt om Lillan tror att det är sommar om vädret är likadant där nere som här. Det har spöregnat i flera dar och är bara värmegrader.

2006-11-26 @ 22:22:05
Postat av: Kajsa

Ja, vi har snart inte en snöflinga kvar på gården...lite trist är det för på julen vill man ju ha snö!

2006-11-27 @ 09:53:45
Postat av: elli

Hur gamla är Jennets barn?

Postat av: elli

Tusen kramar till er alla från oss i Kukkola.

2006-12-18 @ 20:37:36
Postat av: kajsa

Kramar till er alla från mej!!!!

2006-12-18 @ 22:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback