Rynkfri

Nu är jag rynkfri och vacker, ser ut som 16 år igen  (inte längre som 18 som jag är)

Fick av syrran i julklapp presentkort på en skönhets salong,
det var otroligt skönt: ryggmassage, handmasage med handmask och lotion, ansikts massage med inpackningar, serum, ansiktskrämer, noppning av ögonbryn. Det var så skönt och tog 2timmar.

i måndags haglade det och snöade enorma snöflingor men inget låg kvar. inatt var det lite frost och det är mulet och trist.

I fredags var jag och en kusin i globen och såg på Dolly Parton, hon var otroligt bra, vilken stämning och vi hade mycket bra platser men kunde inte fotta för dom tog ifrån oss kamerorna (fast många hade ändå kameror där inne det fottades för fullt. Då blir man sur. Jag köpte en fin T-shirt, grå med henne på och guldtext.

Vårblommor och grönt gräs?

2007-03-102007-03-102007-03-102007-03-10
mycket fint i rabatten nu, snödroppar och krokus och tusensköna, jag blev mycket förvånad när jag såg tusenskönor i hela gräsmattan så här tidigt. har ochså plockat in klöver och maskrosblad till lillan idag. Lite snöfläckar har vi fortfarande kvar här och där.