Rynkfri

Nu är jag rynkfri och vacker, ser ut som 16 år igen  (inte längre som 18 som jag är)

Fick av syrran i julklapp presentkort på en skönhets salong,
det var otroligt skönt: ryggmassage, handmasage med handmask och lotion, ansikts massage med inpackningar, serum, ansiktskrämer, noppning av ögonbryn. Det var så skönt och tog 2timmar.

i måndags haglade det och snöade enorma snöflingor men inget låg kvar. inatt var det lite frost och det är mulet och trist.

I fredags var jag och en kusin i globen och såg på Dolly Parton, hon var otroligt bra, vilken stämning och vi hade mycket bra platser men kunde inte fotta för dom tog ifrån oss kamerorna (fast många hade ändå kameror där inne det fottades för fullt. Då blir man sur. Jag köpte en fin T-shirt, grå med henne på och guldtext.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Oj vad coolt att vara på en konsert med en stjärnartist! hur kunde dom hålla reda på vems kamera som var vems när det hela var slut?

2007-03-22 @ 08:31:36
Postat av: faster Gun

Jag har hur många rynkor som helst. Skulle nog ta en hel vecko för att renovera.

2007-03-22 @ 12:01:08
Postat av: elli

Vad kul att gå på Globen och kolla in Dolly. Fånigt att man inte får ta kort där tycker jag. Själv har vi vart på Markus konser för ett par veckor sedan.

Postat av: elli

Försök att ha en glad påsk!!!! Kramisar till er alla!!!

2007-04-06 @ 11:47:36
Postat av: Jonas Dennerman

^^

Postat av: elli

Tankarna är hos er i morgon!

2007-04-15 @ 16:55:09
Postat av: Kajsa

Stor och varm och hård kram!!!

2007-04-22 @ 15:46:22
Postat av: Kajsa

Kram!!! Kasper har skickat ett brev...

2007-05-01 @ 21:37:02
Postat av: Mia Andersson

Det beror ju på hur man ser på saken...

2007-05-09 @ 07:05:38
URL: http://www.recept-mat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback