nya smycken

Lite mera smycken: väsksmycke med glaspärlor, swarovskikristall och keramikhäst.
Hårkam med sötvattenspärlor och swarovskikristaller.

Väskhänge med glaspärlor, swarovskikristall, keramik häst.    Hårkam med Sötvattenspärlor, swarovskikristaller.

Halsband med glaspärlor och hjärthänge.
Armband med swarovskikristaller och glaspärlor.
Halsband med stenhänge, sötvattenspärlor och glaspärlor

ÖVERST:Halsband med glaspärlor och hjärthänge.   MITTEN:armband med glas pärlor och swarovskikristaller.   NEDERST: Halsband glaspärlor, sötvattenpärlor, sten hänge.

Kommentarer
Postat av: elli

Men vad har hänt med lilla malte då????

Vad fina smycken du har gjort!

2008-07-13 @ 14:34:39
Postat av: faster Gun

Du vet att jag ska sälja kattor på den årliga julmarknaden och då hoppas jag att du skickar en sändning smycken som komplement, då får jag mycket att sälja. Sara är en filur som fotar mig under dansen. Kram

2008-07-13 @ 21:01:55
Postat av: Kajsa

Vilka otroligt fina smycken du gör!

2008-07-16 @ 08:00:27
Postat av: elli

Grattis kära kusin på födelsedagen!!!!

2009-04-18 @ 09:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback