Min bil

Nu är den här, jag har väntat i månader. det har varit en hård dag: frukost hos kusin niclas och sambon jenny sen hjälpte vi kusin jannice att flytta från södertälje till fagersjö, sen hämtade jag min stora kärlek och sen middag med kusinerna, sen till Mathias nya lägenhet och titta på den och fika där, han köpte den i dag och den är jätte fin.

Men nu till det viktiga MIN NYA SKODA FABIA KOMBI med massa tillval. Jag var så nervös när jag skulle hämta den så jag mådde illa. har kört 10mil idag och den är helt underbar, blir jobbigt att passa den på nätterna men den är bara några meter från min ytter dörr och den har så klart ett larm.

Fick också en jättefin blomm bukett av bilfirman.

26200-23



Och sen några ord om min hantverkare som hjälper mej så mycket, jag har visat kort på min kristall krona i köket men inte skrivit där vem som monterat den så otroligt proffsigt: kusin saras make DANIEL så klart, som även kört möbler och skräp och hämtat min nya soffa och byggt om min garderobs vägg i hallen, Han är en riktig klippa.

Kommentarer
Postat av: elli

Men vilken FIN bil!!!!! Den var nog värd att vänta på!!!! Kram

Postat av: Kajsa

Vilken fin bil! Är det den på bilden?

2008-02-17 @ 22:32:16
Postat av: marina

Ja det är min bil på bilden tog fotot inne på firman när jag hämtade den. Nu är den utnött har kört 27mil.

2008-02-17 @ 23:24:21
Postat av: Cessi

Hej Marina
Tittar in här då och då men inte tagit mig för att skriva förrän idag.
Den var verkligen läcker din nya bil!

2008-02-18 @ 22:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback